< Prihvatilište za decu | Saša Đorđević i Uniqa osiguranje uručili donaciju Prihvatilištu


Vesti

Saša Đorđević i Uniqa osiguranje uručili donaciju Prihvatilištu

Blic, 15.12.2014.

« prethodna - sledeća »

Predstavnici kompanije Uniqa osiguranje su, zajedno sa svojim dugogodišnjim brend ambasadorom, selektorom Aleksandrom – Sašom Đorđevićem, posetili danas Prihvatilište za decu Beograd i uručila vrednu donaciju u iznosu od 300.000 dinara za izgradnju nove kuće koja je neophodna ovoj instituciji, navodi se u saopštenju kompanije.

Goste je pozdravila rukovodilac Prihvatlišta Danijela Stajković, koja se zahvalila na podršci i promociji ove institucije.

“Srećan sam što danas u zajedničkom druženju mogu da ulepšam dan deci Prihvatilišta i skrenem pažnju na problem sa kojim se ova Ustanova suočava, a to je nedovoljan broj kreveta za smeštaj dece. Nova godina je vreme koje nas vezuje za dom i porodična okupljanja, ali i prilika da pomislimo na one kojima život nije podario tu sreću. Neka deca imaju samo Prihvatilište i vredne ljude koji su im ovde posvećeni i zato je dužnost svih odgovornih pojedinaca i kompanija da im u tome pomognemo!“, izjavio je Đorđević u Prihvatilištu, navodi se u saopštenju.

Direktorka marketinga Uniqa osiguranja Sonja Marić istakla je da je kompanija odlučila da pokrene kampanju "Misli Uniqa" kako bi naučili da mislimo na druge.

„U godini u kojoj slavi osam godina svog postojanja u Srbiji, kompanija Uniqa odlučila je da pokrene kampanju “Misli Uniqa” koja nas uči da mislimo drugačije, da mislimo srcem i da mislimo na druge. Da se ne bavimo samo sopstvenim uspesima i rezultatima, već da pomognemo onima kojima je pomoć potrebna. Upravo zato je Uniqa pokrenula saradnju sa Prihvatilištem za decu Beograd i podržala kampanju “Čuvarkućica – kuća koja decu čuva”, koja ima za cilj podizanje svesti o pomoći koja je potrebna jedinoj instituciji ove vrste u zemlji u prikupljanju sredstava za izgradnju novih smeštajnih kapaciteta.”, istakla je Marić.
Kako bi motivisala i svoje partnere da se uključe u kampanju, UNIQA je poslala svojim partnerima biljku čuvarkuću, koja po verovanju čuva i štiti svaki dom, sa pozivom da se priključe akciji za izgradnju novog Prihvatilišta, ističe se u saopštenju.

Na ovaj način Uniqa poručuje da možemo zajedno da budemo humani i učinimo nešto izuzetno važno za decu, koja nisu u mogućnosti da odrastaju u srećnom porodičnom okruženju, dodaje se.

Samo 16 kreveta u Prihvatilištu
Prihvatilište za decu je ustanova grada Beograda koja ima tradiciju dugu 53 godine. Trenutno se nalazi u prostoru površine 250 metara kvadratnih, sa kapacitetom od samo 16 kreveta, koji broj dece skoro svakodnevno prevazilazi, a u toku je pronalaženje novog, većeg prostora za zbrinjavanje svih kategorija ugrožene dece Srbije