Toyota i optimizam u humanitanoj akciji

\"toyota\"Predstavnici Toyote i agencije “Optimizam”, organizatora manifestacije “Beogradski sajam slatkiša” i konkursa “Auto sladak k’o bombona”, su u utorak 30.11.2010. predali 250 kilograma bombona proizvođača “Pionir” Subotica, nagradu koju je u okviru ove manifestacije osvojila Toyota, štićenicima zavoda za vaspitanje dece i omladine u čijem sastavu je i prihvatilište za nezbrinutu decu.

Direktor marketinga Toyote, Marko Kruška, je ovom prilikom izjavio: \"Nadamo se da smo ovom skromnom donacijom barem malo ulepšali predstojeće praznike ovoj deci. Požrtvovanost i posvećenost ljudi zaposlenih u zavodu I volontera i njihova briga da, uprkos svim teškoćama i uslovima rada, decu izvedu na pravi put su zadivljujuće\".

Toyota će nastojati da i ubuduće pomaže ovakve organizacije i njihove projekte.

© Prihvatilište za decu Beograda © 2009-2020